اس ام اس روز

به این شماره ۰۹۱۹۳۶۳۷۱۳۹ اس ام اس بدهید تا درون وبلاگ قرار بگیره

اس ام اس روز

به این شماره ۰۹۱۹۳۶۳۷۱۳۹ اس ام اس بدهید تا درون وبلاگ قرار بگیره

اس ام اس دوستانه

پرسیدند : بهشت را خواهی یا دوست ؟ گفتم جهنم است بهشت بی دوست .


اعتبار دوستی شما رو به پایان است لطفا برای اعتبار مجدد آن یک اس ام اس ارسال نمایید(دوست همراه )


گل اگه خشک شود ساقه ی آن می ماند دوست اگر دور شود خاطره اش می ماند


محبت مثل سکه ای است که اگه افتاد تو قلک دلت دیگه در نمیاد اگه بخوای در یساری باید دلت رو بشکنی .


می خوام یه اتوبوس بسازم اتو دارم ولی بوس ندارم یه بوس می دی بسازمش .


دلم برات پر پر شده دوختمش (۰) حالا تنگ شده


چنان کاری دلت با قلب من کرد که موج زلزله با ارگ بم کرد


لوطی شماره کفشت رو بفرست بزنیم به پیشونیمون تا مه بدونن خاک پاتیم

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.shasaeed.blogsky.com

اول سلام
دوم وبلاگهایت را در وبلاگم ثبت کردم
سوم از اینکه سر زدی ممنون
چهارم اگه کمکی خواستم در زمینه وبلاگ مثل چگونگی درج ساعت و... در وبلاگ کمکم میکنی
منتطرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد