اس ام اس روز

به این شماره ۰۹۱۹۳۶۳۷۱۳۹ اس ام اس بدهید تا درون وبلاگ قرار بگیره

اس ام اس روز

به این شماره ۰۹۱۹۳۶۳۷۱۳۹ اس ام اس بدهید تا درون وبلاگ قرار بگیره

اس ام اس عاشقانه

یادمان باشد از امروز جفایی نکنیم، یا که در خویش شکستیم صدایی نکنیم

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند، طلب عشق به هر بی سروپایی نکنیم

مهربانی صفت بارز عشاق خداست، یادمان باشد از این کار ابایی نکنیم.

برای دل من، من از تو آن می طلبم

وز گمشده ی خویش نشان می طلبم

سر هر مصرع را بردار و بخوان

هر چه شد من از تو آن می طلبم!

ما عاشق فهم و ادب و معرفتیم

ما خاک قدوم هر چه زیبا صفتیم

از زشتى کردار دگر خسته شدیم

محتاج دو پیمانه مى معرفتیم

در خلوت من نگاه سبزت جاریست    این قسمت بی تو بودنم اجباریست    افسوس نمی شود کنارت باشم    بی تو هر ثانیه و هر لحظه ی من تکراریست...

دورم ز تو ای خسته خوبان چه نویسم؟    من مرغ اسیرم به عزیزم چه نویسم؟    ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزد    با آن دل گریان به عزیزم چه نویسم؟

باید آهسته نوشت ، با دل خسته نوشت ، با لب بسته نوشت    گرم و پررنگ نوشت... روی هر سنگ نوشت تا بخندند همه    که اگر عشق نباشد دل نیست

شبامون آخ که تاریک و چه سرده

دل هامون جای غمه لونه ی درده

تو رو بی من / من رو دور از تو گذاشته

چی بگم با من و تو دنیا چه کردی؟

 آسمون با من و تو قهره دیگه

هرکدوم از ما تو یک شهر دیگه...

شاد باش که از شادی تو دل شادم / تا شادی ز غم هر دو جهان ازادم / زندگی من همه خوشحالی توست / بی وفایم که وفایت برود از یادم/ دوست دار شما

نبودی بی تو پنهان گریه کردم

تو را دیدم و خندان گریه کردم

برای اینکه اشکامو نبینی

نشستم زیر باران گریه کردم

تو که از کوچه ی مشتاق دلم می گذری

کوچه بن بست است باید دور بزنی!

سحرگاهان که عرش کبریایی می سراید

نغمه توحید ، تو که آهسته می خوانی

قنوت لحظه هایت را میان

ربنای سبز دستانت ؛ دعایم کن

آنروز که همه دنبال چشمان زیبا هستند

تو به دنبال نگاه زیبا باش.

گل عشق تو هستم شبنمم باش

دلم دنیای زخمه مرهمم باش

ز درد بی کسی قلبم شکسته

تو شهر بی کسی ها همدمم باش

من چه کنم خیال تو منو رها نمی کنه

اما دلت به وعده هاش یه کم وفا نمی کنه

من ندیدم کسی رو که مثل تو موندگار باشه

آدم خودش رو که تو دل اینجوری جا نمی کنه

خوب رویان جهان رحم ندارد دلشان  ***  باید از جان گذرد هر که شود همدمشان

روزی که سرشتند ز گل پیکرشان           ***     سنگی اندر گلشان بود و همان شد دلشان

تحملی که داده بودی داره تموم میشه

مگه نگفتی همه جا مال منی تا همیشه

دلم داره شور میزنه این دل رو بی خبر نذار

توروخدا با خوبی هات روی هیچ دلی اثر نذار

مردم این شهر غریبن، میخام برگردم

قصدشون فریبه ، میخام برگردم

یه نفر بود که دل به نگاهش بستم

نگاهش سردو غریبه، میخام برگردم

نیمکت چوبی کهنه نم گرفته زیر بارون

زیر سقف بی قرار شاخه های بید مجنون

ابر بی طاقت پاییز مثل من چه بی ستارست

مثل من شکسته از این نامه های پاره پارست

اگه یه روز نشه که دیگه با تو باشم

برات می نویسم خدا نخواست ما با هم باشیم

ولی بدون اون روز روزه مرگ عشق منه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد