اس ام اس روز

به این شماره ۰۹۱۹۳۶۳۷۱۳۹ اس ام اس بدهید تا درون وبلاگ قرار بگیره

اس ام اس روز

به این شماره ۰۹۱۹۳۶۳۷۱۳۹ اس ام اس بدهید تا درون وبلاگ قرار بگیره

اس ام اس سر کاری

یه ضرب المثل روسی میگه :

" ILOKSO NOK LOOBAHG MAZIZA "

یعنی : تو برام عزیزترینی

جالبه اگه از آخر هم بخونی به فارسی هم همون معنی رو می ده


سعی کن تو زندگی امیدوار باشی هیچوقت حسرت چیزایی که نداری رو نخور مثل : عقل . شعور . انسانیت . درک بالا 

 . . .

حالا مگه من دارم چی کار کردم


میدونم تا اس ام اس میاد دعا می کنی که من با شم می خواستم بگم دعات مستجاب شد


 Y 

     Y

Y

    Y

Y

   Y

این آخرین چیزاییه که از تو برام مونده جای پاهات رو دیوار اتاقم یادش بخیر عجب مارمولکی بودی !!!!!!!!!!!!


مثل گوسفندی که جلوی وانت سوار شده خوشحال شدی ؟ 

 . . .

فکر کردی اس ام اس جدید اوده عمرا ...


می دونی این کیه

0<<-<<

این منم که از دوری تو غش کردم


می زاری امشب بیام توی ذهنت ؟ آخه بد جوری هوس تب بازی کردم

. . .

چون شنیدم که مخت تب داره

اوسکولی

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.shasaeed.blogsky.com

یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم ، وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم ، پر پروانه شکستن هنر انسان نیست ، گر شکستیم ز غفلت،من و مایی نکنیم ، یادمان باشد سر سجاده عشق ، جز برای دل محبوب دعایی نکنیم ، یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد ، طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم

به ما هم سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد