اس ام اس روز

به این شماره ۰۹۱۹۳۶۳۷۱۳۹ اس ام اس بدهید تا درون وبلاگ قرار بگیره

اس ام اس روز

به این شماره ۰۹۱۹۳۶۳۷۱۳۹ اس ام اس بدهید تا درون وبلاگ قرار بگیره

اس ام اس سرکاری

میشه یادت باشه فقط یکی هست که به خاطر تو نفس میکشه...


اونم دماغته!

 


زبونی که به کسی نگه دوست دارم به درد لیسیدن بستنی قیفی میخوره.
پس  د  و  س  ت  ولش کن، بستنیش خوشمزه تره

 


بالاخره پنج راه برای آدم شدن کشف شد
......
......
......
......
......
......
......
زیاد کنجکاو نشو تو یکی آدم بشو نیستی

 


لقمان حکیم هر وقت دلش می گرفت با خرش درد دل می کرد. من هم الان دلم گرفته. کجایی؟

 


اگه عاشقی به توصیه های زیر گوش بده:
.
.
.
.
ای ناقلا حالا طرف کی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 


گونی گونی دوستت دارم ولی قربونت گونی هاشو پس بده مال مردمه

 


دعای شبهای یک کودک: خدایا میدونی با این که آب کم خوردم باز جیش کردم پس کمکم کن صبح کتک نخورم آمین.. خوب حالا که دعاتو کردی برو لالا کن

 


میدونی فرق تو با فندق چیه؟ فندق یه مغز کوچولو داره ولی تو اونم نداری!

 


آرامش در زندگی بهترین چیزه.. بیا به زندگی فکر کنیم، به عشق،‌به زیبایی، به بهشت، به جهنم،‌ به درک، به تو چه،‌ به من چه، من اعصاب ندارما!

 


قهوه سه خاصیت داره:


خوش رنگه مثل چشمات.
رقیقه مثل قلبت.
تلخه مثل ریختت!

 



اگه یه روز چشمات پر از اشک شد و نیاز به شونه ی کسی داشتی ، اصلا رو من حساب نکن! چون شونه مثل مسواک یه وسیله شخصیه

 


میگن وقتی یه خوشگل به آسمون نگاه میکنه ستاره ها چشمک میزنن و حال میکنن
یه وقت به آسمون نگاه نکنی گند بزنی به حالشون

 


می دونی چقدر دوستت دارم؟ به اندازه تارهای موی سرت ضرب در تعداد نفس هات ضرب در تموم ستاره های آسمون ضرب در صفر

 


اگه می خوای دوستت داشته باشم خط زیر رو بخون
دیدی کمبود محبت داری

 


شاعر می گه:


.


.


.


خیلی برات مهمه؟ اگه سر درست هم همین قدر سمج بودی، الان دکتر مهندس شده بودی

 


همین الان از آسمون زنگ زدن گفتن قشنگ ترین فرشته شون گم شده... ... یه وقت منو لو ندی

 


اگه خسته ای: به من تکیه کن اگه تنهایی: بیا پیشم اگه بی پناهی: پناهتم اگه پول می خوای : مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد

 


o


\|/


  /


عمراً اگه لنگم و پیدا کنی!

 


اون چیه که از گل بهتره؟ از حوری قشنگ تره؟ از دنیا با ارزش تره؟ از فرشته پاک تره؟ . . .
 واقعا که!!! تو هنوز منو نشناختی؟؟؟؟

 


اگه یه روز بری و بری و بری و بری و بری و بری و بری و بری و بری و بری و به خونتون نرسی ...
اونوقت میفهمی کلاغ قصه ها چی میکشه!

 




مهم نیست که دلت دریا باشه یا برکه، مهم اینکه که نذاری کسی توش جیش کنه

 


به همسرت نیکی کن . اگر همسر نداری به دوست دخترت نیکی کن . اگر دوست دختر نداری یکی پیدا کن . اگر پیدا نکردی تلاش کن . اگر تلاشت نتیجه نداد خاک بر سرت کنن بی عرضه بی خاصیت

 


 برو بالا
.
بالا تر
.
تو هنوز فرق بالا و پایین رو نمی دونی ؟؟ تمرین کن فردا چپ و راست رو می پرسم

 


اگر می خواهید زندگی جدیدی داشته باشید با ما تماس بگیرید.. (سازمان بازیافت زباله)

 


امروز سالروز تولد پت و مته ! تو هم مثل من این روز رو به خنگ ترین کسی که میشناسی تبریک بگو!!
جنبه داشته باش واسه خودم نفرست

 


تو را به اندازه ساعتهایی که به عکست نگاه میکنم دوست دارم


از طرف عاشق دل خسته ات، کور مادرزاد

 


من سر راه تو دامی از عشق پهن کردم ولی تو به سرعت از کنار آن رد شدی و گفتی میگ میگ.. .  .

 


یه قورباغه با یه اردک ازدواج میکنه ... اگه گفتی بچشون چی میشه ؟ ... بچه دار نمیشن ... تو رو خدا براشون دعا کن و این اس ام اس رو واسه 10 نفر بفرست تا امشب یه خبر خوب بهت برسه .. لطفاً کوتاهی نکن. یه نفر نفرستاد بچش قورباغه شد!!

 


 می دونی چرا من هیچوقت صدقه نمی دم؟؟؟
 چون نمی خوام تو از من دور بشی.. آخه میگن صدقه بلا رو از آدم دور می کنه

 


یک گل خوشگل پشت ویترین گل فروشی دیدم!!! خواستم برات بخرمش. به فروشنده گفتم :اون گل چند؟ گفت:اون گل نیس! آینه ست

 



برداشتن قدم‌های بزرگ در زندگی، پاره شدن خشتک را در پی دارد

 


یک مورچه و یک زرافه باهم ازدواج می کنند شب عروسی مورچه گم می شه بعد از یک هفته پیداش می شه بعد زرافه بهش می گه این همه مدت کجا بودی مورچه می گه :تو راه بودم که بیام بوست کنم

 


امیدوارم خوشبختی مثل سگ پاچتو بگیره, مثل سوسک ازت بالا بره, مثل انگل تو وجودت باشه, مثل عقرب نیشت بزنه و مثل آف همیشه واست بیاد

 


الهی دورت بگردم!!! ولی با کدوم بنزیـن؟

 


دیروز روز جهانی آوارگان بود, توقع داشتم یه تبریک خشک و خالی به ما میگفتی که یه عمریه آوارتیم

 


وقتی کسی ناراحتت می‌کنه 42 تا ماهیچه استفاده میشه تا اخم کنی، اما فقط 4 تا ماهیچه لازمه تا دستت رو دراز کنی و بزنی پس کله‌اش

 


صبح کیفم را زدند، بدبخت شدم، توش همه زندگیم بود، شناسنامه، پاسپورت، کارت ملی، 2.5 میلیون پول، 14 تا سکه تمام بهار آزادی، یه شاخه نبات، یک دست آینه و شمعدان . . . . . بنده وکیلم؟

 


سوال تیزهوشان: 13 آبان چه روزیست؟ 1) 17 مرداد 2)22 بهمن 57 3)آبان روز 13 ندارد. 4)روز 13 به در 5) هر دو تا 6)هر سه تا 7)هر 5 تا 8)پنج پنج تا 9)چرا پنج تا؟ 10) پس چند تا؟ 11)هر کی می گه 13 نیست، 17،18،19،20

 


شبا همش به چت خونه میرم من ..... سراغ آف و آف خوندن میرم من ..... تو این چت خونه ها خسته دردم ..... به دنبال پس ایدیم میگردم ..... پسم گم شده پیداش میکنم من ..... اگه کارتوه وای به حالت ..... رسوات میکنم من

 


یه روز یه دختر دعا می کنه خدایا : من چیزی برای خودم نمی خوام فقط یه داماد خوب و خوشگل نصیب مادرم کن

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
امیرحسین سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ق.ظ http://www.apvt.blogsky.com

سلام.
وب بسیار خ?وبی داری.
تقاضای تبادل لینک دارم.
اگه مایلید یه نظر تو وبلاگم بدید.
همچنینن وبلاگ ما به نویسنده خوبی مثل شما نیاز داره.
بازم اگه مایلین یه نظر تو وبلاگم داده و آیدی خودتون رو بدین تا براتون دعوتنامه ارسال بشه.
همچنین کد افزایش آمار وبلاگ و سایت در وبلاگ ما.
وبلاگ ما:www.apvt.blogsky.com
بازدیدهای ما بالا تر از 1000 (هزار) تا در روز است.
ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد